Кол-център услуги 7 дни в седмицата, от 08:30 до 21:00 часа
Изберете професионален кол-център, специализиран в обслужването на клиенти и директните продажби по телефона
За да изградите собствен кол-център, трябва да направите значителни инвестиции - поне в офис площ, оборудване и персонал. Външният кол-център Ви позволява да спестите значителна сума, както и да харчите по-малко за всеки проведен разговор. Друго Ваше предимство е, че не трябва да търсите варианти за запълване времето на операторите си, особено в периоди със слаба натовареност на телефонната линия. Всичко това за Вас означава, че можете да плащате само за услуги, от които наистина се нуждаете.
Какво получавате, ако се доверите на "Метрика"
Повече продажби
Доволни клиенти
7 дни в седмицата
Резултатите на един кол-център зависят от знанията на екипа му. Досега сме управлявали стотици проекти за клиенти от различни сектори. Този богат опит ще Ви помогне да продавате повече, на повече клиенти.
Изходящи обаждания
Входящи обаждания
Какво още?
Провеждайте кратки или продължителни телефонни проучвания. Продавайте директно по телефона. Откривайте нови клиенти с кампания за организиране на срещи (lead generation). Организирайте проекти с мистериозен клиент.
Те вече ни се довериха:
"Метрика" ООД © Всички права запазени 2016
тел. 0897 880 023, email: info@metrica.bg
Попълнете регистрационната форма по-долу. Ще Ви отговорим възможно най-бързо, за да Ви разкажем повече за нашите услуги.
Направете запитване и ще се свържем с Вас
* Задължителни полета
Когато се обажда по телефона, всеки клиент иска да получи навременен, адекватен и компетентен отговор от учтив оператор, дори и през уикенда. Работим през цялата седмица, от 08:30 до 21:00 часа.
Понякога обаче не е достатъчно само да информирате клиентите си или да отговорите на въпросите им. Трябва да го направите така, че след края на разговора човекът отсреща да затвори слушалката с искрена усмивка на лице.
Осигурете на клиентите си инфо-линия за продукт или потребителска промоция. Регистрирайте и обработвайте поръчки, събирайте обратна връзка или приемайте рекламации. Обслужвайте клиенти по телефона.
Не се ограничавайте само с телефона. В "Метрика" можете да получите кампании с директен маркетинг, обработка и изпращане на пратки, услуги за електронни магазини, персонализиран печат.
тел. 0897 880 023 , email: info@metrica.bg